بنر

پویش ملی ایرانیان برای امنیت و اقتدار غذایی

هر چند که بر اساس قوانین و اسناد بالادستی، طراحی و اجرای الگوی کشت از وظایف وزارت جهاد کشاورزی به شمار می‌آید اما با توجه به اینکه امنیت و اقتدار غذایی یک دغدغه ملی بود و با امنیت حکمرانی عمومی ارتباط تنگاتنگی دارد، تلاش برای تحقق امنیت و اقتدار غذایی تنها بر عهده این وزارت‌خانه نیست بلکه یک مسئولیت اجتماعی برای تمام ارکان اجرائی کشور؛ وزارت‌خانه‌ها؛ موسسات علمی، تحقیقاتی و آموزشی؛ حوزه‌های علمیه؛ بنیادها؛ شرکت‌ها؛ تشکل‌های مردمی؛ مدارس و بطور کلی مردان، زنان، جوانان و نوجوانان عزیز ایرانی در هر رده، مقام و جایگاه است.

«پویش ترویجی الگوی کشت ملی» یک فعالیت ویژه ترویجی است که با شعار «پویش ملی ایرانیان برای امنیت و اقتدار غذایی» اطلاعات لازم در مورد ویژگی‌ها، اهداف‌، رویکردهای برنامه الگوی کشت ملی و همچنین شیوه‌های حضور و مشارکت همگانی برای حضور و مشارکت مردم در آن را ارائه و بسترهای لازم برای همکاری و مشارکت‌های دو یا چند جانبه را فراهم می نماید.

موسسه آموزش و ترویج کشاورزی از شما فرهیخته گرامی برای پیوستن به این پویش دعوت به عمل می‌آورد. با کلیک بر روی فرم زیر (فرم مشارکت و همکاری در پویش ملی ایرانیان) مشخصات و نحوه همکاری خود را ثبت نمایید. توجه فرمایید فقط یک بار امکان مشارکت در پویش ملی برای شما وجود دارد. 


6.1.10.0
گروه دورانV6.1.10.0